20 Eylül 2007 Perşembe

Renkli renkli hamurlar ve çocukluk :)

Çanakkale'de annemle elimize beyaz şeker hamuru geçirdik, hemen benim 3 renk (kırmızı, sarı, mavi) gıda boyalarımı alıp başladık oynamaya... Oynamaya diyorum çünkü ortada yapılacak bir pasta, kurabiye, vs.. yoktu ama biz sırf hamurla oynamak için renkleri karıştırmaya başlamıştık :) Resmen çocukluğumuzu döndük diyebilirim, yeni yeni renkler yapıp sevinerek, sonra onlara şekiller vererek oynadık kaç saat...

Yaptık bozduk, yaptık bozduk :) bu arada benim modelleme için hiç ekipmanım olmadığından bol bol kürdan ve bir çatalla bir bıçak epey iş gördü :) En sonunda bir kaç tanesini saklayalım dedik. Ertesi gün çok yakın bir aile dostumuzun kızının doğum günü için kendi aramızda ufak bir kutlama yapacaktık, bunları orada kullanalım dedik... İyi de oldu, bakın bakalım siz de bizim kadar sevimli bulacakmısınız :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çanakkalede nerede şeker hamuru var lütfen yazarmısınız çok aradım ama bulamadım... cevabınızı bekliyorum

Gokce dedi ki...

Çanakkale'de satış yapan bir yer var mı bilemiyorum maalesef. Ben babamın Kolin Hotel'de çalışıyor olmasından faydalanarak onlardan bir miktar hazır hamur almıştım. Bunun dışında İstanbul'da hazır şeker hamuru satan bir çok yer var. Bildiğim kadarıyla kargo ile de gönderi yapabiliyorlar. Ben gene de size şeker hamurunuzu kendinizin yapmasını öneririm. Hazır şeker hamuru ile çalışmak oldukça zor, çok yumuşak oluyor ve çabuk yırtılıyor, büyük açamıyorsunuz. Kendinizin hazırladığı şeker hamurunu çok daha rahat şekillendirebiliyorsunuz. Yakında bir tarif vereceğim. Çok kolay bir tarif göreceksiniz.
İyi günler dilerim.