11 Eylül 2007 Salı

İşte sonunda ben de geldim :)



Herkese merhaba,


Uzun zamandır bütün yemek bloglarını takip ediyorum, özellikle pasta üzerine olanları hergün mutlaka ziyaret ediyorum. Son aylarda da "kendi siteme koyarım" diyerek yaptığım pasta, kurabiye, tatlı,vs.. resimlerini çekip duruyordum. Birtanem ikiz kardeşim Ayçe, annem , babam ve eşim devamlı beni site kurmam için cesaretlendiriyorlardı ama ben bir türlü girişemiyordum. Ve bugün sonunda sevgili arkadaşım Hande'nin de "e hadi ne duruyorsun, şimdi alalım bir adres" demesiyle beraber bu siteyi açtık. Şu anda ikimiz de heyecanla ne yazacağız diye bakıp duruyoruz :) Henüz bu kedicik gibi ben de yeni emeklemeye başlıyorum :) Yaptığım yemekler ve tarifler sırasıyla gelecek tabii, arada da güzel bir kaç yazı yazmayı istiyorum. Daha yapacak çoook iş var... Uzun zaman sizlerle bir arada olabilmek üzere şimdilik hoşçakalın...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Gökçe;
Siten çok güzel olmuş.Yaptıklarını yutkunarak ve tebessümle izledim.
Cesaretin ve azminden dolayı seni tebrik ederim.Senin gibi genç ve ufku geniş sevimli azimli insanların çabalarını ve yaptıklarını görmek beni mutlu ediyor.Hiç bırakma bu işi bence aynı güzellik ve ruhla devam et.Baban bize bu konudan bahsettiğinde öyle hoşuma gittiki evde anneme bile anlattım daha siteni görmeden.TEBRİKLER. Ama bana daaaaaa....tattır bir gün lütfennnnnnnnnnnn...Ş.ÖZGÜL

Gokce dedi ki...

Şebnem hanım, bu güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok mutlu oldum. Size de ilk fırsatta getireceğim söz. Sevgiler