21 Eylül 2007 Cuma

Cupcake kalıplarım..

Çanakkale'de, cupcake eğitimini yeni tamamlamış bir acemi olarak :) hemen bir deneme yapmaya karar verdim. Ancak annemde muffin kalıbı olmadığı için başladık kağıtları koyacak bir çözüm aramaya. En sonunda sevgili annem alüminyum folyoyu aldı eline evirdi çevirdi, bir de bardak aldı (bardağın ağzı kağıt kalıbın içine tam uyuyor) ve aşağıdaki eseri yarattı. Ben de sizinle burdan paylaşmak istedim ki belki bir gün sıkışarsanız uygularsınız. Ben kendime muffin kalıbı alana kadar epey kullandım bu yöntemi :)


Sonra başladık keklerimizi yapmaya, harcımızı hazırladık, kalıplara yarısına kadar doldurduk ve piştikten sonra soğumalarını bekledik. Üzerine peynirli krema hazırladım ancak kullandığım krem peynir nedeniyle kıvamını tutturamadım :( sıkılacak kıvama gelecek diye beklerken akacak kıvama geldi ancak :) Ama yine de tadı güzel olduğu ve böyle de kekler güzel gözüktüğü için kapkeklerimin önce içlerini doldurup sonra üstlerini süsledik. Kalan kek harcından bir de küçük kalıba koymuştum. Onu da mini bir şeker hamurlu pasta haline getirdik. Bir gün önceki şeker hamuru oyuncaklarımızla hepsini bir güzel süsledik. Doğum günü kızımız sevgili şirinem Birsu kekleri görünce gözlerine inanamadı, onun bu mutlu yüzünü görünce herşeye değdi, kıvamsız kremama bile :)...

Resimleri akşam çektiğim için maalesef çok ışık sıkıntım oldu ve biraz karanlık çıktılar ama umarım nasıl oldukları biraz olsun anlaşılıyordur.
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: