16 Eylül 2007 Pazar

Bir küçük not

Yazdıklarıma bir türlü tarifleri ekleyememiştim, ama sonunda bugün tamamladım :)
Bu arada yazdığım yazılar size başta söylemiş olduğum uzun zamandır biriken resimlerime ait yazılar. Yani her akşam bir şeyler yapamıyorum maalesef. Elimde stok bitince size yaptıklarımı daha taze günü gününe aktarmaya çalışacağım.
Yorumlar hakkında bir kaç kişi yorum eklemeyediklerinden bahsetmişler, bu benim ayarlarda henüz acemi olmamdan kaynakladı sanırım. Bir iki şeyi düzelttim, umarım bu sefer girebilirsiniz. Aşağıdaki resimde de göreceğiniz üzere eğer bir google hesabınız yoksa veya girmek istemiyorsanız "diğer" veya "isimsiz" kısımları işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz. Şimdiden zaman ayırıp yazacağınız tüm yorumlar için teşekkür ederim.




Sevgiler, tatlı günler dilerim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Siteyi bir profesyonel olarak dikkat ve titizlikle takip etmeye çalışıyorum.
Yeni başlangıç olarak bu yaptıklarınızın; ileri aşamalarını tahmin etmek hiç de güç olmasa da, ortaya çıkacak eserleri hayal etmek bile zor olacak galiba...

Tebrik eder, başarılı çalışmalarınızın artarak devamını dilerim.